vrijdag 10 april 2009

And where the journey may lead me

Fatsheee lee sooeee, leeehaaa, halalelaaaa
Shadowland, the leaves have fallen
This shadowd land, this was our home.
The rivers dry, the ground has broken
So I must go, now I must go!

Gezamenlijk opdracht. Solo van "Shadowland".
"Angela, we doen het toch met microfoon, je moet alleen wel minimaal 50 cm er vanaf staan, want anders is 't te hard"

Klein meisje, maar er komt aardig wat geluid uit me.


***

Xatwibi,
Xatwibi, twibi twibi
twazi wondi, bovi wondi
Datie beddi smedi konde

"één seconde wachten, stap met rechts naar achter en buigen. Wij stelen de show vanavond!"


***
I'm not so though, I call you bluf and let you see, a sight of me,
that wants you here, and cries real tears and need someone to love
I'm not so though.

Tegendeel bewezen. Damn. We we're though.

"Gaan we zitten?"
Zitten? Oké, prima, als jij dat wil!
Oh, mag ik dit petje ophouden?
jongen, als jij daar gelukkig van wordt, doe maar hoor! :)
"


***
De avond was zeer geslaagd. 't varieerde van bandjes tot blokfluiten (no kiddin')
Ik heb gelachen, tranen met tuiten, ik heb genoten, ik heb kippenvel gehad, ik was geroerd, ik heb werkelijk pijn in m'n kaken gehad van het glimlachen, ik was trots, ik vond het geweldig.
Even een opmerking voor alle kanjers die mee hebben gedaan aan ZIP YOUR LIP. De actie op school waarbij een groep van zo'n 180 leerlingen 24 uur lang niets aten om geld op te halen voor het goede doel. En volgens mij hebben ze 't allemaal gered! Heel knap mensen!
Vandaag, Goede Vrijdag. Heerlijk dagje vrij, en wat is 't een goede vrijdag want menn, heb je naar buiten gekeken!? Wat een weertje. Ik heb lekker buiten gezeten en ik heb kleur! Woei. ik ben zelfs al wat verbrand.
Ik hou van dit weer.
Straks komt Jade. X-factor kijken.
Het leven is goed. Het leven is mooi.
24 april, laatste schooldag, en wat een mooi dagje gaat dat worden.
Ik dacht, misschien moest ik weer eens iets van me laten horen na ruim een week.

8 opmerkingen:

De schrijver, zei

jij was erg goed

de blokfluit overtroef je alleen ;) sorry dat ik dat moet zeggen

en helaas volgens mij waren er twee mensen die het niet hebben gered :P

maar verder iedereen wel!

doeg ;) xxx

Lisa. zei

Angela,

Je weet 't, maar ik ben echt supertrots op je.

En (bijna) iedereen was supergoed

Tom zei

Tom-Jan Smits:

Ja, Angela. (schuift zonnebril op z'n hoofd) Je hebt je van meerdere kanten laten zien vanavond. Je hebt mij persoonlijk verrast met de keuze van het nummer Xa twibi. Maar gelukkig pakte deze goed uit. Het doet me goed om te horen dat je de keuze om de afstand tussen jou en de microfoon te vergroten naar 50 cm. Ook je laatste nummer was echt een Angela-nummer. Alhoewel, elk nummer dat jij zingt is een Angela-nummer; elk nummer dat je kiest is geweldig.

De keuze om een gitaar te kiezen, zowel bij Shadowland als bij Though was een prima keuze. Maar ik miste iets. Die solo bij Shadowland had ipv een gitaar beter gedaan kunnen worden door een blokfluit. Dat had net dat extra'tje gegeven.

Maar gelukkig zong je goed voor 2, dus was je zelf je eigen extraatje.

Oordeel van Tom-Jan Smits:

En de winnaar, van Fiorettix Factor 2009 is geworden... (tromgeroffel)

ANGELA VAN DER LANS!

Je krijgt die prachtige bokaal mee naar huis (in de vorm van een blokfluit) en je ontvangt een platencontract dat je samen met een bekende zanger(es) naar keuze mag opnemen. Als laatste krijg je nog een tocht naar de maan aangeboden, maar die had je al.

Oordeel van Tom:

mee eens! JE WAS GEWELDIG!

Liefs! xxx

Creaholica zei

ik zag het filmpje, dus ik mag ook zeggen dat je het super hebt gedaan! wauw!

oh zip your lip, heb ik ook een keer gedaan.. toen viel ik echt neer aan het eind van de dag, maar het principe is echt heel goed natuurlijk.

FIJNE PASEN!
-xxxxxxxxx-

Kirsten zei

Je was super, echt waar!

LA zei

blokfluit
blokfluit
blokfluit
maar jij was ook heel goed,
maar dat weet je al.

X

Juicy zei

you can sing so very beautyfull... damn girl!

Creaholica zei

dankjeweeeeel & nog meer dankjeweeeeel!

en daar geloof ik niets van! kijk dan naar al die leuke foto's op je blog. (en stiekem mislukken bij mij ook heel veel maar die post ik natuurlijk niet.. ;D)

hahaha het overweldigende paasverhaal ga ik zo typen.. oeeeee. hahaha, ik mag jou echt.

xxxxxxxxxx!