maandag 16 februari 2009

Ik zeg 'alsjeblieft'

'Negatief' gaat de wereld uit.
Bij deze.
Zo. is het weg?
Ja het is weg.

Het is vakantie. Een hele week lang. Pak je rust. Mensen gaan op vakantie, naar Oostenrijk(Maartje, Lisa, Babiche), naar Wintersberg (Larissa?), naar de sneeuw. Maar ook naar België. (veel plezier Kat!)

Ik blijf thuis, maar dat is niet erg. Gewoon de rust pakken. Ik kan lekker een boek lezen, met vriendinnen afspreken, hmm. Ik hou van vakantie.

Mij is niets gebeurd, en zij komt erbovenop, ze oefent om te praten en ik, ik hou eindelijk m'n kop.

Ja! Ze komt erbovenop. Het gaat al beter. Ik ben zo blij. :)


M'n optreden staat op Youtube, door Lisa. Inmiddels ben ik al 194x bekeken.
( http://www.youtube.com/watch?v=rR--svenbMs )

Zaterdag met veel moeite naar m'n werk gekomen. Eerst door de vele rozen die ik heb gekregen en dan nog alle brieven en fanmail. Poehpoeh, nou ik was op m'n werk.
Even voor de duidelijkheid. Ik heb niets gekregen. Helemaal NIETS!

Ik weet niet waar m'n prins blijft hoor. Nou had ie een kans, om het anoniem te doen, maar nee. Byebye POHWP (PrinsOpHetWittePaard)
Wel ben ik lekker uit eten geweest. Heerlijk. En zoals Kell zou zeggen:
Ik zeg alsjeblieft.
je had erbij moeten zijn.

Goed. Genoeg nu. Ik moet m'n kamer op gaan ruimen. Inmiddels blert Jamie Liddl heel vrolijk in m'n oor Another day, another way.. daar wordt je toch blij van?

Ik ben samen met Amber van plan een campagne op school op te richten voor Kim (jeweetwel het meisje dat moet winnen! Vote again! http://your09.nl/actie/)

Het enige probleem van onze campagne is... dat het vakantie is, en dat er dus niemand op school rondwandelt. Maargoed. Ná de vakantie dan maar!

De kerstbalfoto's kunnen worden besteld, zodra ik ze heb, laat ik ze wel zien.

Ik wil een nieuwe tas. Van Converse, al heel lang.

Ik ben theorie aan het leren voor m'n rijbewijs.

Ik heb het boek "Meisje met de negen pruiken" gekocht. Maar heb nog geen tijd gehad erin te beginnen.

Als je tot aan hier nog steeds doorleest, mag je jezelf een schouderklopje geven.

En als je je dan toch zo verveeld dat je hier al bent, stem nog even op Kim

Heb je jezelf net echt een schouderklopje gegeven? :)
Hihi.

Oke, genoeg nu. Ik ga m'n kamer opruimen.

Positief.

A little positivity goes a long way.
het staat zelfs in m'n t-shirt.

2 opmerkingen:

LA zei

wellingen heet het denk ik. iedereen hier dacht dat we naar winterberg gingen, maar het bleek toch iets anders te zijn. hihi. over een half jaartje wonen we gewoon bij elkaar in de buuuuuurt. en dan kom ik heel vaak bij jou en je wasmachine zitten, je bent gewaarschuwd. kus.

Creaholica zei

heb mijn droom geluisterd. WAUW wat kan je mooi zingen

& 'meisje met de negen pruiken' kreeg me helemaal stil. Jou ook?
negatief de wereld uit? dankje. dat kan ik goed gebruiken :)

leuke post!