dinsdag 17 februari 2009

Smile to the world and the world smiles back.

Ik geniet.

Geniet, maar drink met mate.

Ik heb een lief zusje die me tot nu toe iedere dag smst over hoe d'r vakantie is. Ik vind het zo schattig.

Ik heb een lief vriendinnetje die morgen weer lekker thuis is en weer helemaal beter wordt. En we gaan zwemmen. In de zomer.

Ik heb leuke liedjes waar ik blij van wordt.

Een andere kanjer uit m'n leven gaat gewoon die wedstrijd winnen als er genoeg gestemd wordt. En daar ga ik vanuit. Zo niet, dan blijft ze voor mij toch wel een kanjer.

Er is een meisje die mij door en door kent. Die maar één blik of zinnetje nodig heeft. Ze zit nu in België. Kip vs Speep.

Ik heb een nieuw boek wat me enorm aan het denken zet. Wat me iets doet, maar die ik niet kan wegleggen. Een aanrader.

Ik heb een mattie, een toneelmattie die mij er vandaag aan herinnerde dat morgen het 5 jaar geleden is dat wij Robin Hood opvoerde. Ik mis de leuke tijd.

Ik heb een lieve vriendin met wie ik Acda&DeMunnik ga zingen in de zomer op school. In een tussenuur of in de pauze, onder het administratiehok. Heerlijk.

Ik heb een knettergestoord nicht(je) die me altijd aan het lachen maakt. Ik zeg 'alsjeblieft'.

Ik heb nieuwe schoenen die me al heel lang aanstaren. Die aan mijn voetjes willen maar die ik nog even bewaar tot de zomer.

Ik heb een vriendinnetje die lief is, date met Brad Pritt, een hele lieve foto heeft, en mij wakker smst. Maar ik haar ook, dus dat is niet erg.

Ik heb een hele lieve Opa&Oma.

Ik heb een lief badmintonmattie waar ik de Clubkampioenschappen zo mee ga rocken! Bemm! & We gaan BKN nog even onveilig maken. Ooit.

Ik heb een bijzonder vriendinnetje die in Sassem woont en aan wie ik altijd denk bij het liedje 'dat ben jij' van meneertje Borsato.

Ik heb een vriendinnetje die mij altijd wel op weet te peppen door het zinnetje "het komt wel goed schatje" en in wiens blog ik echt vaak voorkom. Dubbeldater.

Zo heb ik nog heeel veel lieve mensen die enorm veel betekenen.
Neem de 7 kanjers die mee gaan op vakantie naar Lloret.
Neem Sneeuwwitje, neem de twee leuke kinders van de badminton, neem die lieve Schrijver die nu zelfs liedjes schrijft, neem de oh zo beroemde MET C, neem m'n grote kleine vriendin, neem m'n grote kleine vriend, neem die fredvandewasmachine. Menn.

Ik kan iedereen wel op gaan noemen. Doen we dat?
Nee. Maar jullie horen er wel. Weet dat.

A little positivity goes a long way.

8 opmerkingen:

...Manon zei

aaaahh vet lieve blog Angs :D

En zekersteweten dat wij gaan rocken tijdens de clubkampioenschappen! We rule!

jebentlief <3

Lisa zei

En ik ben groot want je noemt me VRIENDIN.

Streju!

(is het woord wat ik moet typen maar het klinkt als aju dus ik vond het wel een leuke afsluiter)

LA zei

gut, wat ben je toch lief. misschien moeten we eens op pad gaan om geschikte dates te zoeken voor onze dubbeldate, hm? je bent een kanjer. en ik vind het zó knap van je dat je die schoenen kan bewaren.

:)

Ghis zei

Pssssssst, hier je toneelmattie (A), ik ben gek op je!

Anoniem zei

Jéééésss
Ik sta r echt in! <3

Ik ben de ik-date-met-BradPritt-en-ik-sms-je-wakker-Vriendin!
En daar hou ik van <3

Tom zei

Ik sta erbij!

Leuke blog!

En MET C is fan van Angs!<3

kus

Creaholica zei

haha, graag gedaan! vond je blog zo leuk, dus ging even lezen en dacht.. ach dan reageer ik ook maar meteen! :)

haha dankjewel! af en toe schrijf ik in het nederlands.. wie weet helpt dat, haha

i'm going to follow your blog!

-x-

Juicy zei

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachhh! Lief:)