maandag 14 december 2009

Dingen die fijn zijn

  • Met een bord op schoot precies op tijd klaar zijn voor CSI (liefst Las Vegas, niet Miami of New York)

  • Kinderen die op je afhollen (omdat ze je willen omhelzen, niet omdat ze je willen lynchen met een prikpen)

  • Verrassend goed op een foto staan

  • Een te duur kado geven

  • Ergens op je lichaam spieren kunnen zien

  • Na twintig pagina's weten: "Dit is een geweldig boek" en dat je dan nog driehonderdzestig pagina's te gaan hebt

  • Bruin zijn

  • Op een feestje komen waar je iedereen kent

  • Op een feestje komen waar je bijna niemand kent maar in een leuke bui zijn

  • Een geheim bewaren en dat kunnen

  • Je ex tegenkomen met een nieuwe vlam die dikker is dan jij

  • Heel vroeg opstaan omdat je naar de Efteling gaat

  • Mee kunnen komen met de pasjes bij bodypump/pilates/poweryoga

  • Niet mee kunnen komen met de pasjes, maar in de spiegel zien dat je nog niet eens de lompste van het groepje bent

  • Een goeie kont hebben in je spijkerbroek

  • Bij een concert zijn, en dat de artiest track vier van zijn debuutalbum speelt, wat-ie nooit doet, omdat het helemaal geen hit was, maar toevallig wel jouw liedje

  • In gezelschap in kunnen haken met ene goeie anekdote

  • Dingen in huis hebben waarvan je weet dat je bezoek het heel graag lust

  • Nog steeds vinden dat je beste vriendin je beste vriendin is

  • Iemand een mooi liedje laten horen

  • Iemand die jou ene mooi liedje laat horen

  • Panty's die niet kapotgaan voor je op het feestje bent

  • Iets te ver gaan tijdens het flirten

  • Applaus



En nog meer heerlijke verhalen en dingen die fijn zijn. Echt één van de leukste boeken die ik ooit gelezen heb! Koop 'm jongens, Claudia de Breij is echt een held.


Dingen die ik zelf ook nog fijn vind:

  • Op iemand anders zijn hyves iets lezen wat over jouw gaat en het is reuze positief

  • Een leuke blog schrijven

  • Lieve smsjes krijgen van lieve mensen

  • Nieuwe kleren

  • Keihard meezingen met liedjes die je kent

  • Een knuffel krijgen

  • Douchen

  • Erachter komen dat een vriendin al heel lang je blog volgt, zonder dat je dat eigenlijk wist.

  • Musicals kijken
  • 's Avonds naar huis rijden eind december en als je naar binnen kijkt bij de mensen een kerstboom ziet staan en allemaal mensen bij elkaar.
  • Slapen en dan een superleuke droom hebben waardoor je helemaal blij wakker wordt.

  • Een nieuw bed hebben die niet tegen de muur staat en waardoor je 's ochtends dus na moet denken met welke been je uit bed stapt.

  • Zomeravond in de tuin van een goede vriendin met een drankje en een goed gesprek

  • Mensen die aan je denken

  • Een nieuwe CD kopen die echt heel goed is

  • Je de hele dag al verheugen op wat je 's avonds gaat eten

  • Internet dat het doet

  • Kerstkaarten ontvangen

  • Lekker huilen bij een romantische komedie

  • Uitgaan, vooral Lloret is een aanrader

  • Liedjes waarin je jezelf herkent
  • Iemand ontmoeten en dat 't meteen klikt

  • Weten dat je echt superlieve vrienden en vriendinnen hebt

  • Warme chocolademelk met slagroom

  • En eigenlijk de dingen die ook in 't boek voorkomen, ga 'm nou maar lezen!

xxxxxxxxx

8 opmerkingen:

Lisa zei

Ooo die wil ik lezen! Je word er echt spontaan vrolijk van! :-)

De schrijver, zei

eieren halen?????




;)

Karin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Creaholica zei

(HO! Ik zat nog op de account van een vriendin van me. Perongeluk! Heb die reactie maar snel verwijderd. Hier dezelfde, maar dan onder de goede naam :D)

ja, ja, ja. het gaat nu prima!
heb een beetje een gekke tijd achter de rug. met nogal, nouja.. minder leuke gebeurtenissen.

maar ondertussen stapelen de leuke gebeurtenissen zich alweer op :D
dus het gaat goed. ik zit alleen nogsteeds met zoveel dingen in mn hoofd ;-)

Ha! En deze blog is fantastisch. Ik herken zoveel van die dingen. Wat kunnen zulke kleine dingen toch al fijn zijn. Zou ik me veel vaker moeten beseffen.
Bedankt voor al die lieve berichtjes!

dikke liefs! x

Katja zei

"Van het woord 'wij' maakt de telefoon 'zij'. 'Me' wordt 'of'. En het allerirritantst: 'jou' wordt 'lot'. 'Ik hou van lot' heb ik dus weleens ge-sms't naar iemand die dat helemaal geen leuk nieuws vond."

- Claudia de Breij.

Hihi.

Creaholica zei

hahaha ja ik houd dus ook zo van zulke plaatjes! waar ik ze ook tegen kom, ik sla ze op in mn 'inspiratie-map'. Ze komen dus eigenlijk overal en nergens vandaan. Maar om je een paar suggesties te geven:
- Op blogs van andere mensen
- Op www.flickr.com
- Op www.photobuck.com

En verder weet ik het eigenlijk niet! Af en toe sturen mensen me wat toe enzo.. haha, maar als je die nieuwe blog een beetje in de gaten houd. Post ik dus expres vet veel van zulke plaatjes. ;-)

Thanks voor al je leuke reacties :)
En alvast een fantastisch, mooi, geweldig 2010!

Kusje!

Creaholica zei

jij ook een knallend, geweldig, prachtig 2010!

Spetter spieter spater

Oh, en haha thanks! De fotocamera was overigens niet van mij, maar zo'n soort heb ik wel ook idd ;-)

Dikke liefs!

Estelle zei

Heb 'm vanmiddag gekocht! :D