maandag 16 november 2009

Net als in de film

Ik wil 't. Net als in de film, ik wil 't.
Doe maar zong 't al eens, maar ik wil 't echt.

Je kent 't wel, van die films, dat er dan een heel onopvallend lelijk eendje, bril, veel puistjes, en dat wordt dan uiteindelijk de zwaan van het verhaal. Wauw.
Ik wil dat ook. In de film zie je 't altijd goed eindigen.
Ik wil dat ook, maar dan zonder de puistjes en de bril.
en gewoon gelijk de zwaan.

jammer genoeg kan dat niet. Puberteit noemden ze 't toen maar.
En nu is het gewoon jong volwassen zijn.
Ook leuk.

The walls are caving in with no warning
the ship is sinking i've got to swim for it
I'm running out of air.

Alles moet wel gehaast. Alles is druk. Alles moet snel snel. Alles moet nu.

Break me out tonight, i wanna see the sunrise anywhere but here.
come with me, oh this could be.
the only chance we get, we gotta take it.
If we don't do it now, we'll never make it
loose this crowd, oh break me out.


Leuk hoor, liedjes.
En films. Die zijn ook leuk.
Geschiedenis herkansing op zaterdag (!)
Dat is dan weer minder.

3 opmerkingen:

Lisa zei

Tentamen op dinsdag, in december om 19.00 - 21.00. En nog wel het vreselijkste vak ook.

Creaholica zei

bah zeg, een herkansing op zaterdag. maar eh: you can do it, sowieso.

en wat betreft zulk soort films. echt he! was het maar zo geweldig, zo romantisch, zo fantastisch .. in het echt. niet dat het in het echt niet geweldig, romantisch en fantastisch kan zijn, maar gewoon niet zoals in de film. aaaah!

succes zaterdags!

LA zei

WAT?
ZATERDAG?

op zaterdag gebeuren er leuke dingen. dus je cijfer wordt vast ook leuk. dat moet gewoon. kus voor bruinroze kamerbezittend meisje. xxxxxxxxxxxxx