zondag 30 mei 2010

Guess what, i'm not a robot.

Bizar hoe clips soms kunnen zijn. Laatst vond ik deze, je moet maar even kijken.

Kijk, dit meisje, Marina (and the Diamonds) zij heeft iets.
Ik weet 't niet. Maar een hele aparte stem, ze kan ongelofelijk hoog zingen maar d'r stem kan ook weer bizar laag. En d'r stem heeft een soort zware ondertoon ofzo. 't is interessant en 't trekt de aandacht. Bij mij in ieder geval.

Bizar. Maar leuk. En dat op een regenachtige zondag.
Maar he! Wat zie ik! DE ZON! YES!

want weetje wat 't leukste is, ik heb vanavond een BBQ. Haha, 't is te leuk voor woorden. Maar als 't goed is staan we droog. En gezellig wordt het sowieso.
geniet van je weekend!



1 opmerking:

Creaholica zei

Weetje? IK BEN FAN! Wauw, het heeft iets speciaals inderdaad. En die clip is ook wel gaaf. Ik zeg, JEAH!

Dikke liefsss!