woensdag 12 mei 2010

allerlei!

aangezien ik m'n blog echt verzaak en d'r gewoon op dit moment even niets mee doe, hier even een blogje.
Hij is klein, hij is fijn.
Wat is er allemaal gebeurd in m'n leven?
Ik ben bezig met examentrainingen want jaja, nog even en het grote feest gaat weer beginnen. Examens. Al zijn 't er gelukkig maar 3, maar toch he?
Net m'n kamer in 'examenstand' omgebouwd. Al het overbodige aan de kant en alleen maar focussen! Top. 't gaat 'm helemaal worden.

In de week van 2 mei tot 9 mei, vakantie noemen ze 't ook wel, alleeeeeen maar druk bezig geweest! Namelijk met de musical 'Vrijheid.geenpunt'
en 't was een topsucces! dat is dubbelop, i know, maar 't was ook echt gewoon super.
Check dit : Vrijheid.geenpunt - site
En de reacties Witte weekblad
En nog wat foto's Foto's - doorklikken naar '5-05 première Vrijheid.geenpunt"

Great great greeeeeeeeeeeat.
Helemaal geweldigheid dus.

En nu rest mij nog één ding. Leren.
en dan, flink feesten want ik heb 't helemaal gehad haha!

Om deze blog nog enige nut te geven maak ik maar even reclame voor een vriendinnetje die, sowieso een geweldige weblog heeft, maar deze blog is gewoon super

http://creaholica.blogspot.com/2010/04/love-doesnt-always-feel-like-this.html

check it out.

Liefs,
A.

1 opmerking:

Creaholica zei

Aaaaaaaaah! Hoe gaan je examens eigenlijk? Ik zat zo erg midden in mn tentamens dat ik er helemaal niet aan heb gedacht dat jij midden in de examens zit! Zit het er al op? Of moet je er nog wat?

En, BAM WAT LIEF! Special reclame, super dit!

Succes als je nog de nerd uit moet hangen! En anders veel plezier met je vrijheid en de tijd die je moet wachten tot dat je weet of je geslaagd bent.... Kus!