donderdag 5 maart 2009

Let the sun shine!

Persoonlijk vind ik het wel een heel goed idee als de zon weer gaat schijnen en de zomerse kleertjes weer uit de kast kunnen.

Dit weer, dit grijze duffe weer, je snapt me, zorgt alleen maar voor narigheid.
Hoeveel mensen lopen er wel niet op school rond met een humeur waar je U tegen zegt?

Depressiviteit slaat toe en ik hou daar niet van. Positief in het leven staan mensen.
Het is jouw leven, maak er wat van.

Tuurlijk, 't is af en toe flink klote, om het zo maar eventjes grofweg te zeggen. Daar weet ik zelf ook alles van, no doubt about it. Maar kijk eens naar de leuke dingen.

Elke ochtend kom ik met m'n goede humeur op school, put my smile on, maar als dan 't eerste gezicht wat je ziet als je de school binnenkomt zo is -->

: (

Nou, daar word ik ook niet heel vrolijk van.
Als de eerste 10 gezichten die je dan tegenkomt ook zo staan

: (

DAN LUKT DAT STEEDS MINDER!

Dus, als Moeder Natuur nu eventjes de wolken wil verplaatsen en Vadertje Tijd misschien eventjes wil helpen, dan komt het allemaal goed.

Deal or no deal?


En nu weer verder met m'n Geschiedenis.
Dankje voor je aandacht.

3 opmerkingen:

Lisa zei

Oeps. Ik voel me zo ontzettend aangesproken. Of niet? Nou vanmorgen wel maar volgens mij was dat ook aardig op z'n plaats. Of niet?

Danku voor het plaatsen van mijn reactie en nu weer terug naar eco!

Creaholica zei

DEAL.

Ik wil ook zo graaaag weer de zon, de zomer, de blauwe lucht! aaaah! Herkenbaar dus. haha

En ja inderdaad, lekker verwend :)
grey's anatomy is leuk! Grappig dat je Sia daar van kent..
Ik hoop het ook! haha

Fijn weeeekend! -x-

Tom zei

JAAHAA, ik wéét het, ik zal minder :( kijken:P

Maar, je hebt gelijk, het moet weer mooi weer worden, want daar ga je meer:) van kijken.

liefs!

p.s. zie ik je morgen bij de doorloop? Of hoef je dan nog niet te komen?