woensdag 11 maart 2009

Schatje.

Oh ik vertrouw je niet schatje.
Ik vertrouw mezelf niet schatje
Ik vertrouw de zaak niet schatje
Ik vertrouw de liefde niet.. schatje

Wat triest. Zit ik hier met een fles wijn en niemand om te bellen.
En jij zit met 2 Russische meisjes lekker Russisch te vreten of weetikveel wat voor Russische ongein je met ze uithaalt.
ja, we kennen nog wel 10 hè, of videobanden van jouw en je ex. hm?
nee, ik ben helemaal niet verbitterd. Ik ben echt dol op m'n leven
ik heb vanochtend nog wel zo lekker gemediteerd
en zes keer gefluisterd dat ik niet ging oordelen
en is weer niet gelukt
vandaag niet, morgen niet, nooit niet
ik eet.. een bord gras, de dag dat er geen oordeel te vellen is
sorry Dipak. Dipak chopra is mijn vriend. Dipak Chopra is mijn man op de berg
Hij heeft een rood boekje geschreven, waarin álle antwoorden, in 7 spirituele wetten staan beschreven.
Heerlijk, weer 7 dingen die ik niet waar kan maken. Ja ja ja.
NEE, ik kan 't wel, maar d'r is geen fuck aan!

Goh nou uh.. er schuilt wel lichtelijk wat negativiteit in jouw he?
Ja dat klopt, mijn moeder heeft gewoon nét iets te veel van me gehouden, nu ik wat ouder ben zie ik dat de wereld er godverdomme niet zo rooskleurig uitziet
Bedankt mam

Vond het al zo vreemd dat ik niet wist wat er aan de hand was. Maarja.
Hoe kon ik luisteren, praten tegelijkertijd terwijl jij allang wist waar ik naartoe ging. Nouja, misschien weet je 't niet, want niemand weet 't.
Maar je bent nog niet thuis en ik haat je. Dat weet ik wel.

Oooh, je bent vast dronken nu hè? Jaja. Nou, ik nog niet, maar wat niet is kan nog komen. Maar ben wel fuck alleen, 26 jaar kan mij 't schelen wat jij aan het doen bent met je dronken blauwe ogen..

Onmacht is niet fijn nee. Onmacht is niet fijn.
Ik wil non worden
Ik wil dat bloemetjes bloeien
Ik wil dat chocola gratis is
Ik wil dat iedereen een dikke vette échte glimlach op z'n smoel heeft
en dat jij, niet, met 2 meisjes, ligt te neuken!

KIJK! hè!

Ik kan natuurlijk geen conclusies trekken, maar die wijven! die mogen helemaal nergens aan trekken!

O! Ik kan natuurlijk doen wat heel aantrekkelijk is. Ik kan natuurlijk euh, ik kan je natuurlijk heel lang niet bellen. Heel lang niet bellen.
En dat jij dan belt en zegt
"Hee hoe is het?"
"Goed, goed. Het is goed goed. goed. Oh, waar ik toen en toen was? Dat weet ik niet meer, ik moet ervandoor, tot ziens, doei."

En dat is helemaal niet leuk vooral voor mij niet, want jij bent een jongetje, en jongetjes hebben niets door!!
Nouja, en als je 't wel doorhebt, dan ben je echt een lul!
En ik beticht je van 't laatste aangezien ik je zeer hoog in m'n intelligentie lijstje heb, vriendjuh.

't is 1 uur 's nachts. Hmm. Ik ga maar slapen. Tanden poetsen. Tanden poetsen ja, tanden poetsen.
Zucht, want jij bent toch pas thuis op tijden dat 't te laat is om duidelijk te maken dat ik alleen maar boos ben omdat ik zoveel van je hou.


Lul.




® Wende Snijders - Schatje.
Check it out : http://www.youtube.com/watch?v=KMmO9JAdi78

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Kippenvel.... Dwars door je donder...

Lisa zei

Zoooo mooi.
En het laatste deel is ook zooooo waar.
En dit doet 't 'm: "En dat is helemaal niet leuk vooral voor mij niet, want jij bent een jongetje, en jongetjes hebben niets door!!"

Anoniem zei

Ohh, jouw tekstjes & foto's zijn echt mega leuk! :D

http://nonsenseofthetruth.wordpress.com/

Anoniem zei

zij is ongelooflijk goed

Creaholica zei

die tekst he. jeetje. je moet er maar op komen. maar geweldig, dat is het zeker. bah, kippenvel.

Maryn zei

ZO, BAM, IN JE SMOELWERK. Inderdaad, kippenvel van de boveste plank. Wat een Held met een dikke vette hoofdletter!

Ghis zei

Ik heb 'm uitgetypt voor m'n eindexamenconcert.. Au Suivant komt er dan achteraan, wordt zo gaaf!