maandag 23 maart 2009

Denk aan ons, vlieg dus soms, terug naar Nooitgedacht!

Peter Pan & Piraten
Ouder worden, volwassenheid. Altijd is er weer die tijd. Waar geen tijd is, waar geen dag is, waar geen nacht is, waar geen opstaan, geen slapen gaan..

Waar kom jij vandaan?
De Verloren Jongens

Ooit gedacht, aan "Nooitgedacht". Daar wil ik zijn, dat lijkt me fijn. Nooit meer groter, altijd klein.

Ik en Babiche (Mevrouw Vet)

Maar geen tijd meer, geeft geen leven. Want de dood duurt maar even. Maar ouder worden duurt een tijd, dus toch maar liever..

Volwassenheid.

Peter gevangen door HaakGenoeg gedacht, aan "Nooitgedacht", ik wil naar huis. Koffer of een weekendtas. Genoeg gewacht, zing maar zacht. Ga naar huis waar vroeger was. Ga naar huis waar vroeger was.

Ik als souffleuse
En dan is het voorbij'. Zo'n hele week vol plezier. Lieve mensen, een o zo gezellige sfeer. Ik ga 't missen. Ik mis 't nu al! Meteen de dag erna al. Men oh men.

MAAR WAT WAS HET LEUK!

Peter Pan, Wendy, Tinkelbel, Jan, Michiel, Kapitein Haak, Meneer & Mevrouw Suiker, Tijgerlelie, moeder van Tijgerlelie, Grote Sterke Kleine Panter, De Verloren Jongens*, Mevrouw Vet, Juffrouw van Helsing, Black Black Mama, Bloody Mary, Erszebet B., Running White Rummy, Tekeelja, Poly Pelin, De Schaduw van PeterPan, De Krokodil, Henk, Do, De zeemeerminnen, de indianen, de piraten.


Bedankt aan alle lieve mensen die meededen.
I had the time of my life!
.
<3
*edit: speciaal voor Thomas.
De Verloren Jongens: De Tweeling, Tekkel, Nik en Doekoe!

5 opmerkingen:

LA zei

lief. en het was zó leuk, heb zó gelachen. :)

Creaholica zei

hahaha dankjewel!

oooh, lang leve de tentamens. ik HAAT het. Maargoed. We zijn er bijna van af.. 'alleen nog even examens halen' zucht (:

EN wat super TOF! die foto's! Echt geweldig. Ziet er leuk uit. Ben best wel jaloers! Je hebt genoten dus?

-xxxxx-

De schrijver, zei

nice ;)

ik vind het wel lullig van je dat je verloren jongens als verloren jongens als verloren jongens opschrijft en de piraten allemaal apart !

:P ;)

grapje ^^

ik vind het cool

Tom zei

Genoeg gedacht, aan Nooitgedacht...

Ik wordt er bijna emotioneel van(snik)

Damn, I am missing it to much.

Ik zit nu dan wel niet in een groot kantorenpand op de 20e verdieping. Maar ik denk aan wat leuks, aan peter pan, ik vlieg 2e ster links en alsmaar door tot morgen.

Snik, snotter, snuif, (ik huil niet, ik ben... eh... verkouden, ja dat is het)

echt heel leuk verwoord zo. Die fantastische tijd. (altijd is er weer die tijd)

Liefs! Tom/Nik

p.s. Ik ben blij dat je naar Thomas zijn tip geluisterd hebt. De piraten worden ook allemaal bij naam genoemd!

Echt leuk!

De schrijver, zei

great!!!!!!!!!!!!!1