woensdag 6 mei 2009

Grey's Anatomy for real

En daar zit je dan, 4.5 uur in het ziekenhuis...

voor niets eigenlijk.
Bloed prikken, plasje doen, bloeddruk meten, hart-long-foto, hartfilmpje.
Longembolie?

wtf.

niets aan de hand. Schrik van m'n leven.
En ik had me toch honger.

Geen zorgen. Niets aan de hand.


Zuster 1, bloed prikken, bloeddruk, plasje. "Waar zit je op school? Fioretti? Oh heb je dan ook nog mevrouw Verdonkschot gekend? Ben ik mee naar Santiago geweest"
Zuster 2, "nog even wachten, uitslagen zijn zo binnen"
Co-assistent, alleeeeeemaal vragen, hele waslijst. Ze leek op Lexie Grey, oftewel, die ligt te vozen met McSteamy op de momenten dat ik 'even moest wachten'. Wel lief meisje.
Dokter longen, ook een vrouw, waar blijft McDreamy?! Bang voor longembolie, check check, dubbelcheck. "Wees maar niet bang, gewoon even checken" Makkelijker gezegd dan gedaan.
Zuster 3, foto van hart en longen. "Pas op het apparaat is koud".
Zuster 4, hartfilmpje.
Mama "vraag of je 't filmpje mag, kan je 't op youtube zetten".
Van wachten wordt je melig.
Dokter longen, " alles is oké, je mag naar huis."

Appeltaart met slagroom.

7 opmerkingen:

Creaholica zei

oh gelukkig! niks ergs aan het handje dus. wel even rustig aan doen he! ZET HEM OP

xxxxx

LA zei

wanneer gaan we samen appeltaart bakken&eten?


:)

Tom zei

pfieuw! Maar dat was geen leuke middag zeker?

Nouja, gelukkig

liefs!

Bon Vivant zei

Hihi, leuk geschreven!
Heb je McDreamy himself ook mogen bewonderen? ;)
Liefs,

Lisa zei

She's still ALIIIIVE!

Lisa zei

Trouwens
Ik mis mezelf daar rechts op je blog met al die foto's:(
Ik stel voor Parijsfoto! (bijna jaar geleden al)

Ghis zei

Ik ben ook een keer naar het ziekenhuis geweest voor longembolie, had een rare pijn in mn borst.. heel naar! Gekke dokters... bleek niets te zijn...