maandag 4 mei 2009

Stuntdag, Q'day, en de rest!

Zoooo, 20 april voor het laatst geblogd!
Shame on me. Maar, daarom wordt 't nu maar weer even tijd voor een blog. Iets positiever dan de vorige want die was ook weer zo deprimerend als wat.
Het spijt me.
Vrolijkere blogs volgen haha, dat is toch iets meer mijn ding.
Even kijken, wat is er allemaal geweest?
DE STUNT!
Champagne-ontbijt by Lieke!!

De Stewardessen!


De Terroristen!

Met Katja en Ymke @ examenfeest!

Lieve gekke meiden!
*
Even uitleg bij de foto's?
Om 10 uur naar school, daarvoor hadden we eerst met een paar lieve meiden champagne ontbijt bij Lieke! Toen naar school en daar gingen we alle klassen uit hun lokalen halen. Eerst natuurlijk controle of iedereen er was voor de vlucht, heeeeel belangrijk. Daarna de controle op vloeibare middelen. Flesje water?
"Meneer gaat u dit nog opdrinken?"
Uhm, nee, niet nu, waarom?"
"Dan gaat het het raam uit, dit mag niet mee op de vlucht."
Heerlijke momentjes.
Iedereen naar het plein, toen kwamen de terroristen en die maakten er een zooitje van, maar heel leuk. De vlucht vertrok in de aula en een aantal leraren werd even flink in de zeik genomen.
De shows zoals "Ik hou van het Fio", het midden in de nacht wakker maken van leraren en "Pimp my Ride" waren erg tof!
Vergeet niet 's middags de oh zo leuk DON DIABLO die onze school even op z'n kop kwam zetten.

's avonds nog flink gefeest met het examenfeest. Al met al, een geslaagd dagje dus! Haha!

Maarrr, er waren nog meer feesten.

Q'day!!
Met een aantal meiden eerst Q'night gevierd in het Puntje.
En de volgende dag fris en fruitig in het oranje op het station staan. Want we gingen naar A'daaaaam!

En daar ook nog maar even een fotocollage van:

Oranjegekte in A'dam!

PARTY!!!

Los @ Museumplein!

Feest langs de grachten!

Al met al, een geslaagd dagje. Nog steeds begrijp ik alleen niet het drama wat in Apeldoorn is gebeurd. Die man..

Zo onwerkelijk!! Wij waren natuurlijk in A'dam dus wij merkten er in het begin niet zoveel van maar toen ik thuis kwam en het nieuws zag.. Echt heel heftig!

Vandaag 4 mei, dodenherdenking. Laten we de slachtoffers van Apeldoorn ook maar herdenken.

Morgen nog één keer flink feest in Haarlem, BEVRIJDINGSPOP!

Nu alleen nog even hopen dat het weer wil meewerken.

Veel lieeeeeefs!

4 opmerkingen:

Lisa zei

Leuk! Kan nie anders zeggen.

En Don Diablo.. alleen kijken haha!

Tom zei

(vorige blog) Gelukkig, je had een oplossing gevonden. Ik vond dit serieus de leukste stunt sinds ik hier op school zit (al die 4 jaren)

En nou? Leren cker? Haha, of toch niet. Eerst nog maar even verder feesten. Jij hebt echt een leuke meivakantie:D:D

liefs!

LA zei

eindelijk een blog van angs! ben blij dat je alles zo geslaagd vond! examenstunt was écht leuk, alleen beetje vervelend dat we niet voor enen weg konden.

koninginnedag zit d´r top uit, aan de foto´s te zien. bij mij was het ook helemaal geweldig. volgend jaar weer. ik zie jou snel weer!

Liefs.

Creaholica zei

WOW. WOW. WOW. wat een gefeeeeest allemaal weer!

..wat je reactie betreft.. ik ben ook een hele tijd niet op mn blog geweest :$ dus het geeft lekker niks! haha

ik moet na vandaag ook maar weer eens snel een post gaan schrijven. shame on me to. In ieder geval,
jij gaat naar bevrijdingspop. En ik lekker ook naar bevrijdingsfestival, maar.. in zwolle. Jij Haarlem lees ik net. NOU het wordt wel gaaf, geloof me.

oh, maar ik moet nog even mn spullen gaan pakken, kunnen elk moment vertrekken (haha)

VEEL PLEZIER!
& nu vast wel tot snel ;)

×××××××××××!