donderdag 7 mei 2009

Engeltje

De maan
verschijnt
en jij komt op bezoek
in mijn herinnering
*
Je zwijgt
en lacht
verzacht de pijn
voor even
*
totdat
ik weer ontwaak
met niets
alleen
*
De tijd
heeft spijt
dat hij zich heeft vergist
zelfs de wind
huilt van pijn
heeft jou gemist
*
De maan
verdwijnt
laat mij met lege handen
*
De nacht
ze neemt je mee
en laat mij
alleen


Hoe bizar, morgen, zou je 12 jaar oud worden. Dan zou je met je mooie rugtas op je fiets stappen en naar de grote school gaan. Groep 8 zou jouw jaar worden, en je zou in de eindmusical spelen. Dan moet je afscheid nemen van je oude basisschool en op naar een nieuw avontuur. Als klein bruggertje begin je dan aan je nieuwe school.
Dag Engeltje


We missen je.
x

Veel liefs,
je grote nicht.

6 opmerkingen:

Lisa zei

Kippenvel!

Veerle zei

Heel mooi, veel sterkte!

Creaholica zei

oh, kippenvel moment.
gecondoleerd en sterkte!
ben verder een beetje sprakeloos..

hoe gaat het?

xxxxxxx

Creaholica zei

ja he? zo'n boom zouden ze in de supermarkt moeten verkopen. nee nee, dan was hij niet meer origineel. In.. oké, je snapt het punt neem ik aan.

Oh, haha inderdaad zeg. Dat je me nu al zo goed kent dat je weet dat ik & sprakeloos niet vaak in één zin voor komen. ;D

ja met mij gaat het ook goed. ik word wel gek van de boeken. van het leren. van wiskunde. van.. ja, het komt je vast bekend voor allemaal. Heb jij soms ook het idee dat ze denken dat je albert einstein bent? vervelend is dat.

nou, ik ga nog even door met pauze houden. het bevalt me wel. en dan wens ik jou veel plezier op de verjaardag!

dikke liefssss! xxxx

Elien. zei

<3 hou ik van weet je dat !

Maryn zei

Dat nummer blijft gewoon prachtig. Een aantal jaar geleden deed Marco het live in Gelredome ook voor allerlei overleden jonge kinderen, muis-stil en kippenvel van onder tot boven. Sterkte! x