vrijdag 13 november 2009

Komt een vrouw bij de dokter.

© youtube.

Hier wil ik heen.

5 opmerkingen:

Lisa zei

Eh.. NU AL KIPPEVEL AAH.
Wil 'm ook wel zien. :-)

Lisa zei

Alleen wordt dat echt janken.

En nog iets. 26 november in de bios. Dag dat mn oma werd begraven nadat ze dood ging aan.. juist.. kanker...

LA zei

ik ook.
maar ik hou niet van huilen in de bioscoop. hihi. liefde voor angela

Creaholica zei

oh oh oh, ja gaat goed in zwolle land! en deel van die zin is inderdaad van dat liedje. maar het ging me omdat moment meer om de waarheid van de zin, dan om het liedje zelf. haha

hoe is het verder met jou? heb jij het ook zo druk? of doen we allemaal maar net alsof we het druk hebben? ik denk dat ik dat doe. of het is echt zo. ah. ik weet het niet.

in ieder geval, naar die film moet ik ook toe. dat boek is ook zo erg huilen geblazen. maar ook apart. maar kluun was gister bij raymann is laat, hij heeft echt een gek leven zeg.

in ieder geval: bedankt voor al die lieve reacties. Als ik 'Just Me' in mn mailbox zie staan, denk ik al YES! Een nieuwe reactie van angela!

Kusje

Ghis zei

Ik heb zo hard gehuild!