woensdag 11 november 2009

Papier hier en nog meer ongein


Why do you have to be so far away, 'cause i'm still here
Who would be there if i need you today, 'cause i'm still here

Still here - STEREO.

ik ben verslaafd. 't is zo mooi!
Zondag was echt 't heerlijkste dagje sinds tijden! Ah, ik heb zooooo gelachen.
We hadden zeg maar bedrijfsuitje, met de Bruun. "t was helemaal gezellig.

Met z'n 9e in een busje, zo'n soort debielenbusje, naar de Efteling. 8 collega's, Robin, Lee, Lia, Danielle, Marja, Lenie en Ingrid. Wie vergeet ik? Ohja, ik. En Gwen ging mee! Dochter van m'n collega. Het was zo'n dolle boel he. Ik heb zo enorm gelachen.

Ik ben in de vogelrok geweest, overwinning van die dag. Een achtbaan, in 't donker.
Gwen's hand bijna fijn geknepen en met een "Jezus Gwen" omdat de achtbaan dus nog niet was afgelopen, wat ze wel zei, toch nog overleefd. Daarna haar ook maar de Bobslee in gepraat, hihi. Gwen: Ik durf niet hoor, kijk, nou al klamme handjes. En tijdens de rit werd 't : Oh dit is best leuk trouwens. haha!

met Gwen

Met Robin was ik een gangster in Pandadroom. Wat 2 meiden al niet kunnen doen met een 3D brillen. En natuurlijk de schildpad. Haha:

met Robin, op de schildpad.



Ingrid wil niet Ingggrid genoemd worden en Lenie niet Lenny. Best logisch. En 't is Robin. Niet Rooobin. Haha. En Robin en Lee zijn echt helden, want zij gingen in de Python. Je had die koppies moeten zien op de foto.

Om 5 uur weer terug, 't park ging sluiten en op naar Haarlem voor 't etentje, om half 7. Beetje jammer dat we tot 6 uur vaststonden op 't parkeerterrein bij de Efteling. Ondertussen al half in slaap gevallen op Gwen d'r schouder. Zij ook bij mij. En om half 8 eindelijk eten. Tenminste, dan moet je niet tegenover Lia gaan zitten, want dan komt er niet veel naar binnen. Haha, ik heb me kapot gelachen. Papiertjes in een Chinese vaas gooien en mikado met 't bestek. Ik heb echt leuke collega's

Robin met d'r afleidingsmanoeuvre : Oh kijk daar! En niemand keek om, haha.

Het was zegmaar een heerlijk dagje.


Ik hou van dit soort dagjes, heerlijk!

x

Geen opmerkingen: