zondag 18 april 2010

ik ben op weg het te geloven

Toen ik jonger was, zag ik mijn vader huilen
en vloeken tegen de wind. Hij brak zijn eigen hart
en hij probeerde het weer bijeen te rapen.

en mijn moeder zwoer, dat ze dit zichzelf nooit zou vergeven. En dat was de dag, dat ik beloofde, dat ik nooit zou zingen over liefde. Als die niet bestond.

Maar jij, jij bent de enige uitzondering
Jij bent de enige uitzondering

Misschien weet ik ergens, diep in mijn hart, dat liefde nooit duur, en we moeten andere wegen vinden om het alleen te maken, of je gezicht in de plooi te houden

En ik heb steeds zo geleefd, bewaarde een aangename afstand. En tot nu toe, heb ik mezelf bezworen dat ik tevreden ben met eenzaamheid.

want niets was ooit het risico waard

Maar jij, jij bent de enige uitzondering
Jij bent de enige uitzondering
Ik heb een stevige greep op de werkelijkheid, maar ik kan niet laten gaan wat voor me ligt. ik weet dat je me verlaat, in de ochtend als je wakker wordt.
verlaat me met een bewijs dat het geen droom is.


maar jij, jij bent de enige uitzondering
jij bent de enige uitzondering.

Ik ben op weg het te geloven, oh ik ben op weg het te geloven.


Ongelofelijk hè, je moet echt eens gaan bekijken hoe mooi de vertaling van sommige liedjes is. : The only exception - Paramore

1 opmerking:

Creaholica zei

echt WAUW!
inderdaad he, als je sommige songteksten vertaald denk je echt opeens: WAUW. dit klopt. BAM

xxxxxx