donderdag 11 december 2008

And every story I have told is a part of me.

I could tell you the wildest of tales. My friend the giant and traveling sales. Tell you all the times that I failed. The years all behind me, the stories exhaled. And I’m, drying out, crying out. This isn’t how I go…

Eline is mijn superwoman.('cause I am, a superwoman, yes she is.. ja dat ja). Door de krabbel die zij stuurde, ken ik nu dit leuke liedje. Maar dat tussendoor.

Even up-to-date. Het is wel weer een tijdje geleden van de 'normale' blogs. Of nou ja, wat je normaal kunt noemen. Mijn profielwerkstuk is eindelijk af, en ik ben zo blij. Examens are coming and I'm scared. But hey, we'll survive.

In de agenda:
19 december 2008 Kerstgala! En dan heb je natuurlijk een jurk nodig. Ik zou eerst geen nieuwe jurk nemen, omdat dat dan weer duur wordt, en voor één avondje...tja. Dus ik leende een jurk van Sophie, die naar eigen zeggen 'toch een hele kast vol had hangen'.
Isn't she sweet?

Maar, nu komt het. Ik heb 19 december kerstgala, 3 januari een nieuwjaarsparty (gala verplicht) en 't examenconcert wordt waarschijnlijk ook in gala. Dus, dat zijn al 3 gala's (jaja, m'n rekentalent gaat nog tot hier). Dus... nieuwe jurk?!Ik ga morgen even met m'n mama kijken.
Ik heb al wel schoenen. 2 paar welteverstaan. Hak. Ja, zwarte die echt leuk zijn, en simpele bruine, voor als ik die leuke bruine jurk neem. Be prepared.


Pauzes zijn leuk. Ik hou van pauzes. Vooral om dan bij verschillende mensen te gaan buurten en even een praatje te maken. Larissa en Kirsten weten daar alles van af. Ik hou van socializen. Dat is echt mijn ding. Is daar later geen beroep in? Dan word ik dat namelijk.

School is... ja, maak 't zelf maar af. Ik verveel me. Af en toe, op school. Dat heb ik in die hele 5 jaar nog niet gehad. Nou ja. "t is niet echt vervelen, maar school is anders dit jaar. Veel mensen die ik goed kende zijn van school en ineens ben je de oudste. Best raar hm? Oke, ik ken wel veel mensen uit lagere klassen, maar toch.. 't is anders. "t voelt best eenzaam af en toe.

Behalve Frans met Lisa. Whahaha. Eugene <3 (oke, dat moest even Lies, sorry)

Maar, dit wordt geen zielige blog. Ik hou niet zo van zielig doen. Het wordt tijd om even iets nuttigs te gaan doen. Morgen 1 uurtje les, heeft 't zin? Ik weet 't niet, maar ik ga toch maar. Kind wat ben ik braaf. 'Alles voor je examen doen' heet dat. Volle 100 %


Wat is dit een standaard blog. Eigenlijk wil ik 'm wissen, maar aangezien al m'n tijd hieraan dan verpest is, plaats ik 'm toch.

Ik beleef niet zoveel. Tenminste, niet iets wat je in een blog zou zetten.
Why's my life so boring?!

Zondag eindelijk weer eens met die lieve Manon competitie spelen. We sure gonna rock!

Son, I am not everything you thought that I would be. But every story I have told is part of me. Son, I leave you now, but you have so much more to do. And every story I have told is a part of you

3 opmerkingen:

Kirsten zei

Je moet BN'er worden. Of interviewer van BN'ers. Kan je heel veel socializen. Denk ik. En tuurlijk kom jij een keer bij mij Guitar Hero'en. Het is zoooo leuk.
Succes met een jurk uitzoeken. Ik ben trouwens een beetje verslaafd aan iedereen succes wensen. :)
Xx

LA zei

SuperStarDresss! <3 Wij weten er alles van, haha. Ik vind de pauzes met jou heel gezellig hoor. Vooral als je vertelt dat jij als brugger niet zo goed op je fiets paste. Ik moest zo hard lachen en ondertussen kraakte de chips onder mn schoenen. Ik moet 'matie' invullen. ik vind mattie leuker. één uur les! ik wil oooooook! Ik ken frans zo ongeveer, en ga nu lekker mijn bed induiken, gezellig bij mijn Sultanapop: mr. Jummy. DikkeKnuffel!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!

Anoniem zei

Ik vind jouw blogs leuk! zelfs al zijn ze 'standaard' en 'normaal'. En weet je... morgen gaan we even knallen!!

jebentlief