donderdag 18 december 2008

Stenen verleggen.

What is this game we're playing? Should I stick around for more? Snap your fingers, I'll come running. Leave again when your bored, with me. I'll make it easy.

Deze week, is vreemd. Echt gewoon vreemd. Tenminste, eigenlijk vanaf woensdag. Nee dinsdag. Nou ja, daartussen. Een jongen, 17 jaar, pleegt zelfmoord. Bekend, ja. Tenminste, ik ken z'n vader. En nu gaan wij morgen op zijn begrafenis, een lied zingen. De steen, van Paul de Leeuw.

En ik begrijp het niet. Ik kan het niet begrijpen. Misschien wil ik het ook niet. Waarom doet iemand dat? Impuls? Ik weet 't niet. Ik begrijp het gewoon niet.

Nevermind me, nevermind me. I'll just cast shadows on your walls. Nevermind me, nevermind me. My god I feel so small. Nevermind me, nevermind me. I'll just cast shadows on your wall. Nevermind me, nevermind me. I'll let myself out...

Genoeg hierover. Over naar leukere dingen, want ik word er zelf een beetje naar van. De hele week al, ik ben mezelf niet. Oke. Genoeg. Nu.




Over op leukere dingen.



Het is bijna Kerst! De winkels zijn vol kerstkaarten en kerstspulletjes. Vrolijke muziekjes, warme chocolademelk in het Fihol, kerst, lichtjes. Fijn! Ik hou wel van deze tijd. Gezelligheid overal!

En morgenavond is het kerstgala! Dan mogen de mooie schoentjes en die leuke jurken en pakken uit de kast en gaan de voetjes van de vloer op de dansvloer!
Eerst gaan we met een groepje even daten bij Maaike. Hier gaan we ons eventjes mooi maken voor de avond en even gezellig wezen! Heerlijk! Dan naar 't kerstgala en even helemaal los. Oh ik heb er zooo'n zin in! Ik ben zo benieuwd hoe iedereen eruit ziet!

Why couldn't it be Christmas everyday?

Vanmiddag kerstboom opgezet bij Katja. Een kerstboom heeft altijd een herkenbare kleur. Wit ja. Bij Katja dan. En kindje Jezus werd een beertje. En er hangt een prachtige bellensliert (zo'n sliert met bellen weetjewel) aan d'r kast. Nou kan die niet meer open. Volgens mij was ze enorm blij met mijn hulp! =)


"Er is er één bijna jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat ben ik!!! "

Hihi. Jaja, nog even. 8 januari om precies te zijn. Dan word ik al 18! De partygangers zijn uitgenodigd en ik heb al vele blije berichten gehoord dat mensen komen. Ik heb er zin in!

Nu ga ik eventjes wat doen. M'n laatste verslagen afmaken voor de vakantie. Kleren uitzoeken voor morgen.. Zucht.



Je hebt een steen verlegd. In een rivier op aarde. Nu weet je dat je nooit zal zijn vergeten. Je leverde bewijs, van jouw bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen. De stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan.

R.I.P Vincent

1 opmerking:

Anoniem zei

respect voor jouw blog. met name dat stukje voor Vincent.

Kind je bent lief, je weet het want ik zeg het al vaak genoeg.

Veel plezier op het kerstgala.

xxx