zondag 28 december 2008

Tweedehandsje

Can you give me solid ground,‘cause all my footsteps turn me down. One by one. Can you give me free advice, I don’t know if I can,but I’ll try to listen.

Waarom?

Ja vertel me alsjeblieft!!!


Waarom?! Waarom gaat de vakantie altijd zoooo snel!?

Dat is zo'n vraag die waarschijnlijk wel meerdere zich afvragen. Het is nu zondag, dat betekend dat m'n eerste weekje vakantie er alweer opzit. Dat betekend dat ik nog maar één week heb. En dat ik nog enorm veel aan school moet doen, wat ik dus nog niet heb gedaan. Vakantie hè.

And I can blast friendship to hell, or I can try to make things better. Believe me that I'll make things better. But they change the rules when it’s my turn,so they can laugh and watch me burn.

Vandaag heb ik daarom besloten te beginnen aan de verbetering van mijn profielwerkstuk. Wauw, het idee is er. Nu nog beginnen. Maar in plaats daarvan begin ik aan een nieuwe blog.

Uitstel.
Sounds familier?


Ik wil een twijfelaar. Als bed. Ik bén een twijfelaar. De laatste tijd, over veel dingen.
De leeftijd? De omgeving? De plannen? De toekomst.


I can laugh about it, or I can cry about it. I should ignore the words you say. ‘Cause they can hurt, but won’t kill me. They can hurt, but won’t kill me. They can hurt but won’t kill me.

Dit liedje, past enorm. Zo raar. Soms hebben liedjes dat.

Ik ken lieve mensen.

Ken jij al je vrienden?

A fist full of the things you love. Life’s a quiz so cough it up. Go on and cough it up now. When the future’s far away, it’s always better than today. And everytime I’m having fun, there’s something I’m doing wrong. And all these warning lights are lit, but always after you need it. Yeah well anyway.

Maartje begrijpt mij. Sophie begrijpt mij ook. Dat is wel heel fijn.
Ik hou van gezelligheid.

Zo iemand, die ouder is, maar die je begrijpt. Dat is fijn. Ik heb zo iemand. Een vriendin. Ze is een kanjer! En ze was vrijdag jarig, gefeliciteerd!



I can laugh about it, I’d better try to laugh. I can cry about it. You’ll never see me cry. I should ignore the words you say. They can hurt,but won’t kill me. They can hurt,but won’t kill me.They can hurt but won’t kill me.



Tweedehandsje. Dat is het woord.





Ps. nog 11!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik was net bij het stukje *Ken jij je vrienden* en toen zei Angela op msn: Btw http://www.dewereldaanmijngympies.blogspot.com/ Haha best apart, dat ik hem net aan het lezen ben en dan kom jij tussendoor dat ik hem moet gaan lezen. Okaay.

Over 11 dagen ben jij volwassenn!!!! Weet je hoe vet! ik heb ook zoooo'n zin in jouw feestje. hihi.

Jebentlief

sophie zei

gelukkig begrijp jij mij ook! :)
mooie blog meisje!
x

Lisa zei

Nou. Ik begrijp je niet, blijkbaar. Puh

LA zei

Dat liedje is mooi. Heel mooi. Heb je ook een beetje zin in deze zaterdag? Ik vind het wel lief dat ik op je verjaardag mag komen, want ik weet hoe moeilijk je het had met mensen uitnodigen. hihi

'I can laugh about it.'

dag, lieve angela.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!

hihi, weet je wat ik in moet vullen:
OCKEYE.

Estelle zei

racoon is leuk. :)

En inderdaad! De vakantie gaat supersnel! Oneerlijk he? dat leuke dingen altijd snel gaan. xx

Juicy zei

het jammere aan vakantie is dat je achteraf eigenlijk past bewust geniet van je vakantie..