zondag 21 december 2008

When Christmas comes to town

I’m wishing on a star, and trying to believe. That even though it’s far, he’ll find me Christmas Eve. I guess that Santa’s busy, 'cause he’s never come around. I think of him when Christmas comes to town.

Jaaaaaaaaaaaaaaa!! Het is vakantie! Eindelijk is het dan zover. Wat heb ik hier lang naar uitgekeken. Nou is het wel een beetje jammer dat ik 't grooste gedeelte van de vakantie waarschijnlijk aan 't leren ben voor m'n examens. But hey, who cares? Heel stiekem denk ik namelijk dat 't niet echt gaat gebeuren, maar 't is een goed voornemen :)

The best time of the year, when everyone comes home. With all this Christmas cheer, it’s hard to be alone. Putting up the Christmas tree, with friends who come around. It’s so much funWhen Christmas comes to town.

Vrijdag 19 december '08! Kerstgala! En oh wat was het leuk! En oh wat heb ik genoten! Echt enorm veel mensen! Ik vertel even de avond:
Eerst met een groepje meiden wat drinken bij Maaike, nog beetje optutten en wachten op onze chauffeurs! (lees: de ouders die even waren ingehuurd). Bij school aangekomen bleek het werkelijkwaar al een drukte van jawelste te wezen! Ik meen het. De ingang stond zoooo vol! We moesten zelfs buiten wachten. Nou, uiteindelijk binnen, jassen gedumpt en eerst maar eens op de foto, want dan zit alles nog goed en wel. We blijven meisjes hm. En dan kom je boven, in de aula, waar de big Band al lekker aan het spelen is! En wat veel mensen! Allemaal bekenden! 3 zoenen op de wang, het eerste drankje en gezelligheid! Iedereen laat elkaar zijn/haar jurk en pak zien. Iedereen in het net, dat is toch wel een gaaf gezicht hoor!


Presents for the children, wrapped in red and green. All the things I’ve heard about, but never really seen. No one will be sleeping on the night of Christmas Eve, hoping Santa’s on his way.

Vervolgens was zaterdagochtend werkelijkwaar niet heel tof. Aangezien ik 2 uur thuis was ongeveer, en dan gaat de wekker weer om half 8. I was sooo happy. Not. En aangezien een hele avond op hakken staan, terwijl je dat nooit doet, niet zo heel tof is, voelde ik m'n benen ook behoorlijk. Vandaar dat de zaterdagavond bestond uit bankhangen&ThePolarExpress kijken. Aangezien er die avond toch niets beters te doen was.

Rest mij de zondag. Dat betekend, na een competitiewedstrijd met 5-3 verlies maar wel de winst van de dames (die mannen, wat heb je d'r ook aan?! Hihi) in je joggingbroek, je Parijstrui en je sjaal. Hmmm. Ik hou er wel van.

Lieve Bloggers! Ik wens jullie alvast een paar hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! Dat iedereen maar een tof 2009 mag hebben met veel leuke dingen en veel liefde en vriendschap.


When Santa’s sleigh bells ring, I listen all around. The herald angels sing, I never hear a sound. And all the dreams of children, once lost will all be found. That’s all I want when Christmas comes to town

That’s all I want when Christmas comes to town

<3

ps. nog 18!

2 opmerkingen:

Lisa zei

Meisje! Wel leren hoor want dan kunnen wij in juli dus echt flink feesten. =)

Ennnn verder vrolijk kerstfeest haha. En gelukkig nieuwjaar en alvast gefeliciteerd. Geintje

xx

Lisa. zei

Jij ook hele fijne, gezellige kerstdagen en een geweldig nieuwjaar.
Waarin jij jawel 18(!!) wordt
En slaagt voor je examens!

XxLiefs