zaterdag 6 december 2008

Ik wil mee naar Spanje!

Ik zie de maan schijn door de bomen, makkers staakt u wilde geraas. 't Heerlijk avondje is gekomen, het avondje van Sinterklaas. Vol verwachting klopt ons hart. Wie de koek krijgt, wie de gard. Vol verwachting klopt ons hart, wie de koek krijgt wie de gard.

Jaja, 't was weer Sinterklaas avond gister. Ik hou altijd wel van die avondjes. Want onthoudt : Sinterklaas bestaat! Hij heeft het gister zelf verteld!
Sinterklaas:
"Ja maar ik besta echt, in tegenstelling tot de Kerstman. Weetje, heel stiekem, maar dat mag je niet doorvertellen, noemen de Pieten en ik de Kerstman vaak "De CocaColaKabouter."




Ik vind die man toch zo leuk he.

Helaas heeft ie m'n huisje wel een beetje over geslagen dit jaar. Geen zak met cadeautjes. Wel lekker ge'gourmet met m'n Opa&Oma. Wel was de Sint langs m'n werk geweest. Ik kwam binnen en er lag een cadeautje mét gedicht op mij te wachten. Helemaal super! Ik kan nu gaan Chocolade Scrabbel'en.

En nou is ie weer terug naar Spanje.

Ik zie dat ik echt al een tijdje niet heb 'geblogt'. Missen jullie me al?
Ik ben best wel benieuwd hè, wie mijn blog allemaal volgt. Of er mensen zijn in Friesland of in Zeeland die mijn blog volgen. Mensen die mij eigenlijk helemaal niet kennen, maar per ongeluk hier op deze site kwamen en dachten "Goh, eens even lezen". Dat is best wel tof weetje. Maarja, dat zal wel niet.


Jullie willen natuurlijk allemaal weten hoe Joseph was hm? Nou, het was in één woord:

GEWELDIG!


Freek Bartels

Renée van Wegberg

We hadden echt gewoon een supercast. Freek Bartels was Joseph (Jammmie) en Renée van Wegberg was de vertelster (mijn held). En 't was allemaal zooo vrolijk. Met al die kleuren en vrolijke liedjes. Wauw! Echt een aanrader! Helemaal top!
En dan komt het "wauw" momentje nog eens: Ik heb z'n handtekening! Jaja, die van Freek. "Ik heb 'm aangeraakt!" zou een doorgewinterde fan zeggen. Zo jammer dat 't fototoestel niet mee was, maar dit was ook wel even een superleuke verrassing.

Het is nu, zaterdagavond, 19.17. Wat gaan we doen vanavond?! Uit? Neee. We gaan hard aan ons profielwerkstuk. Die moet namelijk maandag af zijn, en we moeten nog even flink aan het einde zitten. En vanavond lekker Naijb Amhali kijken. Die gozer is zo leuk.

Nou lieve mensen. Tot later!



Dag Sinterklaasje,
daahaag, daaahaaag,
daahaag, daaahaag Zwarte Piet.
Dag Sinterklaasje, daahaag, daahaag,
daahaag, daaahaag, luister naar ons afscheidslied.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik lees jouw blogs! maar dat weet je. want je zei net dat ik even moest gaan kijken op je site, maar ik had hem al weer gelezen! En écht, ik vind ze leuk!

Sinterklaas is lief, maar jij ook!

LA zei

hihi. ik lees die van jou. en jij die van mij. ik geloof in Sint. als 'ie me cadeautjes geeft. (A) En wij gaan nog een keer samen naar Joseph of Les Mis ofzo.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx!