donderdag 1 januari 2009

GELUKKIG NIEUWJAAR!

2008!

het jaar waarin:

...ik 17 jaartjes werd
...ik voor de laatste keer mee deed met het schooltoneelstuk, wat een supergroot succes was!
...mijn opa&oma 50 jaar getrouwd waren
...mijn ouders 25 jaar getrouwd waren
...ik naar het concervatorium ben geweest met muziek en het zo'n leuk dagje was!
...we met kinderboekenweektoneelstuk over 'roze snottebellen' opvoerde en later uit eten gingen
...ik m'n jaarlijkse tandartsbezoek weer heb volbracht
...ik hele gezellige avonden heb gehad met vrienden en vriendinnen
...ik met een groep meiden, één lerares en één leraar, een weekje naar Parijs ging!
...ik naar de musical Les Misérables ging
...ik op badmintonkamp ging, in de tent met Manon, Judith & Lisa!
...ik les mocht geven aan een brugklas i.v.m de cultuurdag
...ik heel veel lieve mensen gedag moest zeggen omdat ze van school gingen
...ik naar 6VWO overging
...ik een nieuw baantje kreeg bij de Bruna
...ik op vakantie ging naar Amerika en zooooveel heb gezien!
...ik naar de uitmarkt ben geweest!
...ik opnieuw mee mocht doen met kinderboekenweek 'ikzie,ikzie,watpoezië'
...ik naar een concert van Marco Borsato ging met mijn oompje!
...ik naar de kermis in Leiden ging met Katja en naar een optreden van AllStars
...ik vele verjaardagen en feestjes heb gehad
...ik vele duitse/franse filmavonden met Katja had gepland, maar die allemaal niet doorgingen
...ik voor de tweede keer naar Les Misérables ging
...ik met een aantal meiden bij Noortje ging logeren, omdat we naar A'dam gingen
...ik naar A'dam ging met muziek naar 't concertgebouw!
...ik naar de musical Joseph and the Amazing Technicolour Dreamcoat ben geweest
...ik Freek Bartels in 't echt heb ontmoet
...ik een blogspot ben gestart
...ik erachter ben gekomen dat ik enorm veel lieve mensen om me heen heb




En dan, nu is 't 2009! 1 januari, wel precies te zijn!



We gaan d'r een knaljaar van maken! Met veel gezelligheid!

Ik wens jullie allemaal een super, leuk, lief, tof, gezellig, knallend, GESLAAGD, enthousiast, bijzonder, geweldig, gezond, gelukkig, liefdevol, sportief, denderend, overweldigend, wereldbrekend en mooi jaar van maken!

Veel liefs!


ps. nog 7!

2 opmerkingen:

...Manon zei

Jeej! Ik wens jou ook een super 2009 meid.

LA zei

EEN 2009 MET DIE SUPERLIEVE ANGELA!

xxx.
ik vind je (blog) lief.