woensdag 7 januari 2009

Er is er één (bijna) jarig..

Jaja! Je ziet 't goed!

MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN!

  • Dan verwacht ik veel gezelligheid
  • Verwacht ik 489 verjaardagskrabbels op hyves. Tenminste, als al mijn 'vrienden' ook m'n echte vrienden beweren te zijn. Hihi.
  • Mag iedereen mij zoenen. Alhoewel... ik hoef van bepaalde mensen geen zoen hoor, dan is een hand ook oke.
  • Krijg ik cadeautjes!
  • Ga ik 's ochtends vroeg met Katja schaatsen en de zon op zien komen (waarschijnlijk) Is dat geen cool cadeau?!
  • Ben ik officieeeel 18!!
  • Mag ik dus m'n rijbewijs gaan halen
  • Mag ik sterkere drank gaan halen
  • Mag ik dus veel dingen zelf gaan betalen (verzekeringen etc, tof joh! )
  • Allemaal slingers in huis, ookal hingen die d'r al vanaf zondag, doesn't matter
  • Komt er 's middags nog hele lieve visite
  • En kan ik al helemaal uitkijken naar zaterdag als ik m'n verjaardag vier voor m'n vriendjes en vriendinnetjes.

Yes yes yes!

Dit moest ik even met jullie delen.

ps. nog 1 !!!!

3 opmerkingen:

...Manon zei

AAAAA Angela!!! Echt.. gewoon nog maar. Oh. Even tellen.












24:00-19:54=04.06uur!

nog maar 4 uur en 6 minuten ben je 17! Wouwie! geniet ervan kind. Daarna ben je... uhm. tja. volwassen. zeggen ze.

Ik heb zin in zaterdaaaaag!



xxx <3


ps. ik sta ook al bij de kalender :D

De schrijver, zei

tof joh dat je je verzekering mag gaan betalen ;)

laat je 18e jaar ook vliegen

bye bye ;)

LA zei

vriendinnetje! hihi.
ik heb je een krabbel gestuurd hoor,
en een smsje,
en ik heb je gezoend,

:)

Angepangs, ik heb zin in zaterdag hoor. ^^ en we hebben een grappig cadeautje voor je, maar ik hoop dat niet één van je vriendinnen ermee aan komt zetten. Ik vraag eerst wel wat je gekregen hebt, voordat ik je je cadeautje geef, hihi.

FIJNE DAG (& avond ^^) nog.
Liefs,