maandag 5 januari 2009

God only knows what I'd be without you.

I may not always love you. But long as there are stars above you, you never need to doubt it. I'll make you so sure about it. God only knows what I'd be without you.

Ken je ze? The Beach Boys? Ze zijn al vet oud, maar ik vind dit liedje toch zooo leuk. Ooit de film "Love Actually" gezien? Oh, geweldige film. Maar daar zit dat liedje dus ook in, en zooo leuk


Sjoeeefff..

Als je je afvraagt wat dat was, dat was m'n vakantie.
Vandaag eerste schooldag gehad, na de vakantie, johjoh, en die bestond uit:

- koudkoudkoud
- gelukkignieuwjaar! En dat heel veel, heel veel keer.
- nederlands; studiewijzer gekregen, uitleg over studiewijzer, mediatheek bewandeld
- pauze, gelukkignieuwjaar, keer heelveel.
- wiskunde; rubuskubus wedstrijd tussen fab en mr. Blom. Fab won, wij taart!
- Duits; muziekje met Steffi!
- pauze, gelukkignieuwjaar, poeh. pws-begeleideres opgezocht, fihol gebuurt, gegeten. (ja echt)
- handvaardigheid; geknutseld.
- koudkoudkoud



Wat een dag he? Ja, vond ik ook.

If you should ever leave me, though life would still go on believe me. The world could show nothing to me, so what good would living do me. God only knows what Id be without you

M'n weekend was leuk! "t Feestje van Larissa&Kirsten&Kimberly was gezellig! Fietsen was koud, maar we zagen er enorm charming uit in onze jogginbroeken en truien. Wanna see?




Haha, achja, ik heb wel gelachen. Later werd 't trouwens dit:


Iets beter hm?

Maar 't was gezellig, geslaagd, helemaal top!

En ik vierde m'n verjaardag gister, voor de familie etc! Was gezellig! Flink verwend en ik heb toch zo'n zin in donderdag (dan ben ik echt jarig) en in zaterdag! The party! woeei

God only knows what I'd be without you
God only knows what I'd be without you
God only knows
God only knows what I'd be without you

ps. nog 3!

4 opmerkingen:

LA zei

SJOEF, je bent zo leuk jij.
en het was zaterdag supergezellig. nog een keer? en jullie zijn zó lief op die foto. Ik word er echt blij van ofzo, ik weet niet, (:

Liefs,

sophie zei

the beach boys rock! *smile*

ok, nu niet meer, gezien het feit dat ze óf dood zijn óf hersendood door alle drugs maargoed..

leuke blog :)

De schrijver, zei

er zijn wel een paar beach boys dood, het was gewoon een rare band :D maar wel goed :P

ik wil ook overal van die foto'tjes neer kunnen zetten bovenaan bij de titel enzo

hoe doe je dat ;)

dag.
doei.
later.
ik spreek je.
of toch niet.
je ziet wat je niet ziet.
onvoorspelbaar als een lied.
nu is de rijm uitgeziekt

dag.

xx leuke blog verder hoor :P hahaha:P nee echt ik meen het
geloof je me niet?
jammer dan :P

...Manon zei

Angelaaaa! nu inmiddels nog maar 2daagjes. wouwie. dan ben je ´volwassen´! En ik vind je blog weer eens leuk, hihi. Vooral `SJOEF` dat was mijn vakantie. Oh geweldig kind ben je.

xxx <3