zondag 9 november 2008

All this time, you have had it in you.

"Hey! Ik had even een vraagje. Zou je het leuk vinden om samen met mij naar de try outs te gaan van Joseph op 2 december?"

Dit telefoontje kreeg ik vandaag van Roxy. Ik zou zeggen:
Don't even ask!
Dus ik ga 2 december fijn met Roxy mee naar Joseph and the Amazing Technicolour Dreamcoat. En in de hoofdrol van Joseph die knappe jongen, jeweetwel, Freek Bartels (!). Zo jammer dat de knapste jongens altijd homo zijn. But well, that's life.

Vraag je je ook wel eens af hoe sommige mensen in godsnaam ooit doorgebroken zijn in hun artiestencarrière? Neem nou Marianne Weber. Kom op, nou vraag ik je. Maar dat terzijde.

26 november gaan we uit eten bij "De Buren" in Lisse met toneel. Ieder jaar gaan we na het kinderboekenweektoneelstuk (ik vind het toch zo'n geweldig woord) met z'n allen uit eten. En ik zweer je, het is zo gezellig! Iets wat ik voor geen goud zou willen missen.

Wende Snijders maakt gave liedjes. In het Frans dan wel, maar hey, dat is ook goed voor m'n taalontwikkeling. En Jason Reeves maakt liedjes waarbij je een lieve leuke kriebel in je buik voelt. Katy Perry daarintegen zegt wat er in haar opkomt en daar houd ik van. Marco Borsato is nog steeds m'n held, vanaf het moment dat ik "De meeste dromen zijn bedrog" in de kerk zong met kerst en Sarah McLachlan beheerst nu ook een gedeelte van m'n Ipod.

Ik wil jarig zijn. En dan zingt iedereen liedjes voor mij en krijg ik cadeautjes. En dan wil ik een groot feest geven en dan komen er heel veel lieve leuke mensen. En dan kust iedereen mij, want dat doe je als iemand jarig is, 3 kussen op de wang.
Ik wil jarig zijn.


In je leven kom je miljoenen mensen tegen. Op straat, op school, in de winkel, met toneel, in de trein, in de file. De meeste mensen zie je en vergeet je meteen. Sommige mensen raken je. Je houdt contact. Eerste dag van de kleuterschool. Je speelt samen met de auto'tjes en de poppen en hieruit bloeit een vriendschap voor het leven. Kleine momenten die een vriendschap doen slagen. Toneelspelen, iemand met een schrift bijna op de kop slaan, samen naar school fietsen, badmintonnen met elkaar.
Vriendschap is belangrijk. Het betekend veel en laat je dingen doen die je misschien anders nooit had gedurft.




Lef. Vertrouwen.





A friend is someone who understands your past, believes in your future, and accepts you today, just the way you are



Veel Liefs

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wouwie, ik kan écht een reactie achter laten. En dat terwijl ik geen blogspot heb (shame on me. maar ik ben niet zo'n schrijver). Want serieus Angs, ik vind het veeeeeeel leuker om jouw blogs te lezen! I like them!

De schrijver, zei

angel/angie (you know what I mean) = cool

LA zei

Respect!