vrijdag 14 november 2008

I was born to try.

"Though I've try fallen I have sunk so low. I messed up, better I should know. So don't come round here, and tell me I told you so. "

Anders verpest je even je pauzeconcert. Het ging niet door. Door.. verschillende redenen. Die er allemaal even niet toe doen. Ik baal. Ik baal enorm. But hey. Niets meer aan te doen. No matter what, life goes on. En weetje, als een leraar tegen je gaat schreeuwen, is dat niet heel relaxt ofzo. En ik ben dan zo'n type die daar helemaal niet tegen kan, en ja, dan kan je gaan dweilen.

Take me as I am.

Dinsdag heb ik auditie. We hebben dit jaar examenconcert, en we zingen het liedje "Shadowland" uit de LionKing. Sounds familier? Het is echt een supervet nummer, en we beginnen met een 4 stemmig stuk (!). En, nou komt het. Er zit een enorme gave solo in. Vandaar de auditie: wie de solo krijgt. Goed oefenen, keihard meezingen en wat er ook gebeurd.. toon je LEF! Laat zien wat je in je hebt, en je kan 't. I know you can.

Leuk hè zo'n blogger die zichzelf moed inspreekt.

Vandaag is weer vrijdag. Straks al m'n opgekropte emoties (wow, sounds serious hm?) even eruit slaan met de training. I'll be fine.

Morgen komt m'n grote vriend in 't land. Ik vind 't echt leuk. Ik hou van hem. Hij hopelijk ook voor mij en sta ik hopelijk onder 't kopje "braaf" in z'n Grote Boek.
En morgen mag ik lekker weer werken. En ik hoop, dat Zwarte Piet me nog even komt opzoeken (met pepernoten en al, of.. vraag ik nu teveel?)

Ken je zo'n persoon aan wie je alles kwijt kan? Die naar je luistert? Die altijd wel een oplossing weet? Die je weer probeert op te vrolijken? Die al meer ervaring heeft, en altijd wel raad weet? Die met je mee voelt? Die laat zien wat je in je hebt?

Ja?

Koester die persoon maar.


Ze zijn zeldzaam. Uniek. Koester ze maar.


"If someone said three years from now, you'd be long gone. I'd stand up and punch them out. 'Cause their all wrong. I know, better, 'cause you'd said forever. And ever.

Who knew".

5 opmerkingen:

Lisa zei

Daar heb je lang over gedaan! Een uur en 20 minuten. Maar ik vind hem weer leuk. Nouja, leuk?! Maar ik wil altijd wel naar je luisteren hoor, maar meer ervaring? Hmm..

xx

Roos zei

He.. wat superbalen dat het niet door ging
ik weet niet precies waar je allemaal mee zit maar 'try to keep up the positive things in life' (ook al mag je natuurlijk ook af en toe wel eventjes goed alles er uit huilen)
ik hoop dat je je emoties er een beetje hebt uitgeslagen met badminton
geniet van je weekend!
XX

LA zei

Volgende pauzeconcert gaat Angs heeel mooooi zingen voor ons, want het pauzeconcert van vandaag was echt..

nouja, een beetje vreemd.

Volgende keer beter!
Liefs,

De schrijver, zei

You can do magic
you can have everything that you desire
magic
and i know you're the one
who can put out the fire


you're gonna win again

heb vertrouwen ;)

en volgende pauzeconcerten ga je rocken

wij moeten ook is iets gaan doen dat jij gaat zingen enzo :P

De schrijver, zei

ik weet niet of ik het ben

maar ik kies leven

altijd