zaterdag 8 november 2008

Sometimes nowhere, can leads to somewhere

"The end, is such a scary place to start, when everything is torn apart. I don't know where to go from here. In the end, there's no reason to pretend. I know you won't be back again. I gotta find a way from here. I don't know where I fall down. But I'm sure to hit the ground."

Sinterklaas en winkels vol met kerstkaarten. Dat was vandaag een beetje m'n beeld. Ik moest werken, en ja, 't was wel weer gezellig. En geld verdienen is altijd wel fijn (vooral als je over een paar maanden 18 wordt en je je rijbewijs wil halen).
Vandaag is Kim jarig! "t kind is alweer 20. Wat een leeftijd. Gefeliciteerd meis!

"Goes it's not over, 'till it's over. Every ending is a new begining. One more chance to get it right, one more chance to get it wrong. It's not over, 'till it's over. Sometimes nowhere, leads to somewhere. And it all starts again, yeah it all starts again. In the end"

Liedjes zetten je aan het denken. Soms wat meer dan anders.
Gisteravond was weer tof. Ik vermaak me altijd zo op vrijdagavonden. In één woord ge-wel-dig. Ik sport, badminton. En 't is altijd zo gezellig (en ja, we zijn zelfs nog goed bezig ook). Gister ook weer. Eerst bespreken Manon en ik onze week, omdat we elkaar nu veel minder zien, wat echt gewoon bagger is. Zonder adem te halen halen we makkelijk een kwartier. Dan komen Lisa en Judith binnen en die schreeuwen door de kleedkamer dat ze "een nieuwe broeehoeek" hebben. Binnen no time krijg je een kont in je gezicht gedouwt, en meteen daarop een dikke knuffel. Het zijn van die schatten.
Lisa en ik waren gister niet echt goed bezig. We speelden zwaar belabberd. Maar daar hebben we 't maar niet meer over.

"And it's such a scary place to be. Everything is in between. I don't know where to go from here. And in the end, I see it's all up to me. Figur out what I should be. I gotta find way from here. And I don't know where I fall down. But I'm sure to hit the ground."

Blijheid, gekheid, oranjeheid, belabberheid, triestheid, verdrietigheid, novemberheid, zomerheid, zonneheid, muziekheid, knuffelheid, verliefdheid, sjaalheid, domheid, meligheid, teleurgesteldheid, verwarrendheid, misheid..

Inmiddels heb ik echt al 3x m'n blog overnieuw geschreven. Crazy? Well you say so. Het wil niet echt vanavond. Waarschijnlijk ben je bij de eerste zin al afgehaakt. Zo niet, applaus voor jezelf.

Ik vraag me dingen af. Sommige weten wat, sommige weten 't niet. Maar niet iedereen weet alles. En dat is ook niet erg. Maar ik vraag me dingen af. En ik vraag me af, of die mensen het zich ook afvragen.

Draad kwijt?


Mooiste uitspraak van vandaag:

"Hoe heet die muis eigenlijk?"
"Hij heet kaas!"
"Waarom heet hij kaas?"
"Omdat dat het enige is waar hij naar luistert als je hem roept!"

Tinkerbell
. Back to childhood. Love it.

Dat was 'm weer.
Spreek je later.
And remember:

"Every ending is a new begining"


En jij hebt niets door.

4 opmerkingen:

De schrijver, zei

jeej een blog van angela !!! ik ben niet afgehaakt :D HOE KAN DAT OOK BIJ ZO"N COOLE BLOG

Roos zei

Geweldig jou blogs!

Murt zei

leuk!

Judith zei

Jouw blogs zijn echt onwijs mooi angs, vooral met die engelse teksten erbij :D

Helemaal top :D

Kusjevoorjou(L)