zaterdag 15 november 2008

Upside down.

" So maybe this is not your day, and maybe neither was yesterday. But girl you've gotta see what I see, tomorrow will me good. And wouldn't say this, just to please you, I wouldn't hold it from you just because it's easy. And I know you'll disagree, but girl you've got it wrong."

Ik heb gewoon m'n week niet. Het zit gewoon niet mee. Verrotte cijfers terug, leraren die tegen je gaan schreeuwen, pauzeconcerten die door een stom voorval niet doorgaan, een vrouw die bij 't stoplicht je ineens vastgrijpt en tegen je gaat zeggen dat je de fiets waar je op fiets (ja, je eigen fiets dus) hebt gestolen. Dat ze je niet loslaat, dat ze zegt dat je de fiets hebt gejat, en ze zegt dat ze de politie op je afstuurt.

Nee, het is gewoon m'n week niet. Het zit niet mee.

Waar ik wel blij mee ben, is dat Pakjesboot 12 weer veilig in Nederland is aangekomen en dat 2 leuke lieve zwarte pieten mij hebben voorzien van pepernoten tijdens het werk. Ik hou van deze tijd. Cadeautjes, muziek, gezelligheid, spanning, Sinterklaasjournaal, lieve kinderen. Ik hou er gewoon van.

Training gister was heerlijk. Ik heb echt lekker getraind. Het was weer gezellig, zoals vanouds. Judith zei leuk: "Ja, vertel dit maar in je blog." Maar.. dat kan ik niet. Het is iets waar je bij moet zijn, want als ik 't je zo zou vertellen zou 't niet grappig zijn. Je wilt 't toch niet horen. Of wel? Ja?! Ik waarschuw je, je vindt het toch niet leuk. Toch horen? Oke, je vraagt erom.

Even voor de vorm. Dubbelspel, Lisa en Judith vs. Manon en Angela. Angela gaat serveren (vind je 't al leuk? Nee? Dat klopt, 't leuke is nog niet geweest) Ineens zegt Manon iets. Dus ik sla en draai me verbaasd om "Wat zei jij nou weer?". Manon: "Ik zei "geachte dames en heren" omdat jij je keel schraapte ofzo. Dus ik "Oh, ik dacht dat je zei "ga je hoog serveren". Ik snapte 't al niet.

En? Lach je al? Nee he. Ja, wij toen wel. Dit is zo'n momentje. Zo'n kodakmomentje. Je had erbij moeten zijn.

Ik hou van vrijdagavonden.
Vanavond schoenzetten?



"You can tell from the lines on her face, you can see that shes been there, probably been moved on from every place, 'cos she didn't fit in there. Oh think twice, its another day for, you and me in paradise. Oh think twice, its just another day for you, you and me in paradise.

Just think about it."

3 opmerkingen:

De schrijver, zei

stachnit (dat moet ik zo invullen als woordverificatie)
ik vind het een beetje lijken op stalagmiet of niet
? snap je hem? ja ik zie het


jij bent zielig ik heb medelijden.
want jij steelt geen fietsten en je verdient het niet dat er tegen ej geschreeuwt wordt

laten we het op winterdip houden
ik haat winter dip

winter vind ik niet leuk
behalve december
decemberhou van december
december is cool
cool is leuk
leuk is sinterklaas
sinterklaas is net kerst
kerst is niet oud
oud is eigenlijk nieuw
nieuw is leuk
leuk zeg ik nu dag
dag

sophie zei

komt wel goed schatje :)
en ik vond 't leuk je vrijdag weer even te zien! xx

Anoniem zei

de vrijdagavond is toch wel het hoogtepunt van de week. blijf daar maar aan denken als het even niet mee zit. en na regen komt altijd zonneschijn! Don't forget that!

jebentlief