donderdag 6 november 2008

Where is the man who can't be moved?

Misverstanden zijn echt verrot. In alle opzichten dus.
Stel dat je elkaar verkeerd begrijpt. Een relatie, een vriendschap, een zakelijke afspraak. Bem! Ineens weg. En dit allemaal dankzij een krabbel van Thomas. M'n mede psycholoog, alias de schrijver

Life sucks hè, zullen we maar even zeggen.

Nou heb ik dus sinds gister een blog.(dat weet je, want je lees hem nu, hoe ben je hier beland? Ik vraag het me af) Anyway, nou moet ik hem dus wel gaan bijhouden. Maar ik ben dus vrij leeg vandaag, alhoewel leeg niet helemaal het perfecte woord is omdat er altijd wel iets door m'n hoofd spookt. En dan kan ik wel weer iets psychologisch opschrijven, maar dan wordt 't allemaal zo hetzelfde en verveel ik je kapot. Do you get my point?

Life sucks hè, zullen we maar zeggen.

Ik wil zoveel doen met m'n profielwerkstuk omdat ik zo'n supervet onderwerp heb, maar ik kom tijd te kort, en ik moet gewoon eens goed beginnen, maar in mijn hoofd ziet het er zo gaaf uit maar ik ben bang dat het enorm gaat tegenvallen.
Ik ben bang ja. En al m'n plannen die ik tot nu toe heb geprobeerd mislukken. En dat is bummerrrr.

Life sucks hè, zullen we maar zeggen.

Er zijn nog wel wat meer dingen in het leven die niet echt mee willen werken. Eén daarvan is mijn sprookje, mijn fairytale. Assepoester, Doornroosje, Sneeuwwitje, de prins op 't witte paard you know. Ik weet niet waar die vent blijft. Is z'n paard lek ofzo? Staat ie in de file? Nog steeds in gevecht met de boze koningin? But we'll keep on waiting (yeah right, waiting on the world to change)

Life sucks hè, zullen we maar zeggen.

En ik heb me vandaag enorm geërgerd aan bepaalde personen, en dat moet ik niet doen want ik word er alleen maar sago van, maar hey, dan doe ik het dus toch, en word ik sago, en dan gooi ik er wel eens iets uit wat heel gemeen overkomt, wat niet de bedoeling was, maar wat ik eigenlijk wel bedoel. Snap je me nog?
Nee, ik heb ook wel eens moeite met mezelf.

Get my point?

Life sucks. Soms. Laten we 't daar maar op houden.



Maar af en toe is het leven ook heerlijk.
Met chocola.


Ps. Ik had een 5.2 voor m'n SE wiskunde. Ik ben er blij en niet blij mee. Herkansen wordt dat, maar voor mijn doen, achja..
Twijfelgevalletje.

2 opmerkingen:

Lisa zei

HAHAHA Paard lek. Ik moest echt lachen hihi! Maar je hebt je vast geirriteerd aan M******* geintje. Maar wat heb je gezegd. Ik ben ook leeg. Of eigenlijk niet; allemaal getallen.
xx

LA zei

PAARD LEK!
Laten we het daar maar op houden.